onsdag 14 maj 2008

Match söndag, overaller på G, glöm inte medlemsavgift..

Missade helkvällen i tisdags vilket faktiskt var lite jobbigt, det är ju så kul med match på Enerbacken!!
Ny chans på söndag och då ska jag inte missa matcherna!
Samling 9.30 matchstart 10.00!
VI har märkt att vi får det lite stressigt innan hemmamatcherna när vi samlas lite löst så där 15-20 min innan. Därför, försök vara där 30 min före avspark och på söndag därför alltså 9.30!!

Kiosken gick kanon i tisdags. Knappt 1000 kr in och en del av dessa direkt till laget. Därför är det bra om ni försöker hjälpa oss med detta. Hör med Thomas..

Overallerna ska vara på gång, de är lämnade på tryck och eftersom vi har enkelt tryck så kommer vi att få våra overaller först. Lennart på kansliet hoppades på början av nästa vecka!!
Lennart trodde också att det var ok att efterbeställa snabbt för er som inte gjort beställning men ändå vill ha.. Kontakta mig så guidar jag er!

Vi får påminnelser om medlemsavgifterna av Lennart också. Han räknar ut procentuellt hur lagen ligger till. Vi ligger så där till i ärlighetens namn vilket skvallrar om att några av er inte betalat. Snälla gör det så snabbt som möjligt!!
Klicka här för medlemsavgiftsinfo..


Ses på söndag! Heja Elfsborg!

1 kommentar:

sebbe00 sa...

Sebastian P kan bara delta i matchen kl 18:15 den 27/5 på Öjersjö IP eftersom vi hinner inte förre.