tisdag 26 april 2011

Jag är så nöjd nöjd nöjd..

..för allvarligt talat, vilken fotboll våra killar presterar. Vi försöker få laget att alltid spela fotboll, att passa sig ur svåra situationer och att vara trygga med bollen. Ibland möter vi riktigt bra lag och förlorar på att vi inte riktigt klarar det eller som igår mot Mölnlycke, orkar hålla koncentrationen. Oftast nu för tiden blir det som dag mot Näset. Ett gäng kämpade sig till oavgjort genom att fortsätta konsekvent att spela sig framåt, ett gäng pulveriserade sina motståndare på ett imponerande sätt. VI kan vara stolta över laget!

Nu nya tag, anmäl er i inforutan till match nästa vecka, då får vi verkligen bekänna färg, Lundby och Häcken på Hisingen.

Fortsätt beställ prylar. Jag har tagit bort en produkt som blev fel; vita träningsshorts, det är det röda setet som gäller. Fick fråga om storlekar och jag tror jag har rätt i anmälan nu, är det så att ni vill ha annan storlek än det som står, skriv det i extrameddelandet. Ni får se beställningen ni gjort innan vi sänder iväg den så att allt blir rätt. Lite mellantid, många beställer den nya overallen och flera har beställt träningssetet. Det är vill jag återigen påpeka frivilligt att beställa och jag ser inga problem med att vi har olika overaller då de ju är i samma familj..
Så, nu sover vi några timmar, i morgon ny dag.. Kanske nya inlägg om torsdagsträning alt. någon annan aktivitet, vi ska dela ut "reklam" för klubben igen (vi gjorde det i fjol) och tränar vi inte torsdag kan ni räkna med att vi kör en runda bland brevlådorna i Kikås..

8 kommentarer:

Alf.// sa...

Ser att ni har träningstid på Åby samma tid som P98 MEN är det på samma plan? Vilken har ni? Vi har plan 5 tror jag. Alf.//

Unknown sa...

Har inte helt koll på det, Anders vet mer.. Visst är det 1730?

Anonym sa...

Jag har gjort en felbeställning ang. storlekar. Ska jag lägga en ny beställning eller kan ngn av er ändra min nuvarande??
/Susanna

Unknown sa...

Susanna, skriv här vad som blev fel så ändrar jag i beställning.. Julius eller Theos?

Anonym sa...

Stefan, båda blev fel. Båda vill ha storlek 52 på träningsoverallströjan (Sereno Träningstopp). Inte 140 som jag fyllde i.
Tack!/Susanna

Abbe59 sa...

hej!
ahmedspappa
jag har forsökt att betala på den kontot som står i handelsbanken. men det gick inte.

mvh Abbe

Unknown sa...

Susanna.. storlek 52!? 152? :-)

Mahmood sa...

Hej Stefan!
Ramtin vill ha sitt namn på overallströjan, jag har inte skrivit den på beställningen.

Tack