onsdag 13 mars 2013

Lördagens matcher

Nu har vi en intensiv helg framför oss, med cup, match och träning.

I cupen i Nödinge kommer följande spelare att vara med (obs, helt utifrån träningsnärvaro):


Lag Röd. Samling kl. 12.00.
matcher 12.40
                13.40
                15.40


Oskar, Julius, Alfons
William K, Oswald, Hugo, Edvin(mv) 


   

Lag Vit. Samling 12.40.
matcher 13.20
               14.40
               16.00

 Love, Martin, Kalle       
Gustav M,  Lowe (mv),  Linus (mv),  Filip 


I matchen på Frejaplan kl. 15.00 på lördag (Samling 14.00 i klubbstugan Åby)
spelar följande killar:

99:  Erik, Gustav A, Olle, Nero och Sebastian L.
00: Petter, Arvid, Ahmed, Adam, Hannes, Joacim, Gabriel.

Ev. frågor eller återbud lämnas till Mikael Enelund, 0704 157256


Om du har glömt att anmäla dig, kanske det finns möjlighet att vara med i den här matchen ändå. Ring någon av oss ledare för att kolla läget i så fall.

På söndag blir det fortsatt spel i cupen på förmiddagen och sedan är det träning som vanligt.

  


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hat väll tränat mer än vissa andra som är uttagna det vet jag själv. Det är konstigt..?//Petter

Anonym sa...

Jag tycker samma sak. Jag undrar om Ni räknar med när man är sjuk?? Som jag är nu! //Markus

Anonym sa...

Samling vid Ale hallen?