torsdag 25 april 2013

Sammanfattning av läget

Mina vänner, vi har många bollar i luften i Mölndal Fotboll lag 9900 just nu, tänker att jag sammanfattar lite.. :-)
Först, välkommen Oskar W som gjort två träningar nu och är med, kul! Oskar har spelat i Frölunda och spelar med Diako och Lowe och de andra i Mölndal Innebandy..

1. Matcher i helgen 27/4

Aktuella lag hittar ni om ni klickar här
fler av er är borta, vi har ändrad tid för Lerumsmatchen (deras A-lag snodde planen) och därför lite struligt. Dessutom har Joacim fått skadeproblem och vilar. Det KAN komma förändringar i mgn men då kontaktar vi er per telefon.

2. Match 1 maj

1 maj 18:30 Kållered Frejaplan samling 17:30 Klubbstugan

Erik, Gustav A, (OBS) Love, Edvin (mv), Hugo, Julius, William K, Adam F, Martin, Filip, Petter, Linus

Snabb respons om ni inte kan..

3. Anmälan till Cup 

Vi stänger anmälan på lördag kväll 27/5. Just nu 18 anmälda. Klicka här för anmälan 


3. Träningar

Vi tränar på Eklanda söndag 12.10 precis som vanligt. Efter det har vi nya tider enligt schema; klicka här Orsaken till det rör(l)iga träningstiderna är att nyskapandet av Åbyvallen försenas.

4. Matchtröjor

Jo, vi är i fas där.. Väntar nu på nya tröjor bara. Fram tills dess samlar vi in matchtröjor. (Vi har redan tröttnat på att tvätta själva.. ;-)..)

5. Matchlistan

Matchlistan till höger är uppdaterad! Se över och anmäl om ni INTE kan komma på majmatcherna, eftersom det är några nya tider så kolla en extragång.. Avanmäla klicka här

6. Ursäkta om det varit rörigt senaste tiden

Känner att jag tillbringat en arbetsvecka ungefär bara på att uppdatera bloggen men nu hoppas jag att vi är i fas igen..

6 kommentarer:

Alf sa...

Jag tycker att alla som jobbat extra mycket med råddandet av matcher och träningar, etc. bör unna sig något gott i helgen.
Alf.//

Unknown sa...

Det ska vi göra! Stefan sitter i en idrottshall hela söndan o är funktionär och jag ska vara entrévärd på Mölnlycke IP. Det är så vi unnar oss!!:)

Alf sa...

Haha, själv sätter jag mig i bilen i kväll och åker till Älvkarleby för några dagars vila med familjen.

Martin Luther King sa...

Bra jobbat! Vi växer :)

Anonym sa...

Är deadline för cupanmälan idag, lördag 27 april, eller om en månad, måndag 27 maj?

/MariaS

Unknown sa...

Fel av mig 27 april självklart.. !