måndag 11 november 2013

En extra talangträning

Här kommer information om sista talangträningen för i år.

Hej Spelarlyftsklubbar!

Dags för årets sista talangträning! Ja, i år har vi lagt till en extra Talangträning för pojkar och flickor 13 år, dvs PF00 - Inomhus.

Talangträning 6 går av stapeln söndag 131208 mellan kl 9.00-17.30 Inomhus i Lundby Strand. Temat denna gång är alltså inomhusfotboll. I Spelarlyftets spelarutbildningsmatrisen finns en kolumn för just inomhusfotboll. Vi tycker att Inomhusfotboll är ett mycket bra komplement till utomhusspel där fokus ligger på teknik och taktik och där förutsättningarna för ett snabbt och bra passningsspel efter marken är goda.

 Pga begränsad tillgång till halltider maximeras antalet spelare till 300. Först till kvarn gäller!

Anmälan görs i kommentarfältet nedan senast 22/11


12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill gärna var med /Markus

KSehlin sa...

Oskar är på

Anonym sa...

Jag är med / Love

Unknown sa...

Lowe med

Anonym sa...

Jag vill vara med.
/ Edvin

Anonym sa...

Jag vill vara med /Linus

Anonym sa...

Alfons är gärna med!

Anonym sa...

Julius anmäler sig.

Anonym sa...

Gabriel vill gärna vara med

Anonym sa...

Petter vill vara med

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Jag vill vara med