tisdag 18 mars 2014

talangträning igen!

Då var det dags för årets 2:a Talangträning. Den går av stapeln söndag 140413 mellan kl 9.00-15.30. Ca 1 timma och 40 min per åldersgrupp. Temat för dagen är anfallsspel – 2 mot 1 situationer.

Anmälan görs i kommentarfältet här nedanför.

Sista anmälningsdag är om knappt två veckor, onsdagen den 26 mars. 

Kriterierna för vilka spelare man skall anmäla är:
  • Genuin passion för fotboll
  • Hög ambition
  • Träningsvillig
  • Bra attityd
  • Motivation
  • Positiv karaktär
  • Egen vilja att delta på talangträningarna (spelaren tillfrågas om denne vill medverka

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är gärna med
/Jona

Anonym sa...

Jag är gärna med
/Love

Anonym sa...

Jag vill vara med./Julius

KSehlin sa...

Oskar är på

Anonym sa...

Edvin vill gärna vara med.

Anonym sa...

Jag är med. Alfons

Unknown sa...

Jag vill gärna vara med/Oswald

Unknown sa...

Lowe har innebandycup

Anonym sa...

Jag är gärna med.
/Albin

Anonym sa...

Hannes är med.

Anonym sa...

Linus är på konfirmationsläger i Berlin. /Jenny