söndag 5 oktober 2014

Dags för nästa aktivitet inför Holland!

Jag ska i dagarna betala in till e-wear.. Jag har inte fått in alla pengar. Kolla listan om ditt namn är grönmarkerat. Om jag har missat så kontakta mig!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fOOPhJzxG9OBhHBw8qiEzwJdA1wEJK3crWmfP8K1zyo/edit#gid=0

Gjorde en liten sammanställning om våra insamlingar i tidigare inlägg;
http://molndalfotboll.blogspot.se/2014/08/hollandslaget.html
Vi kan lägga till kakor/godis på listan som jag tror Oliver tyckte var en bra idé.
Vad kan vara klokt att köra? Kakor? Salami? Ska vi ha en "pantardag"? Vi har två hemmamatcher kvar i november, de ligger av någon anledning på Kviberg men är likväl hemmamatcher så det funkar med fika. Någon som ropar "Jag tar det!"?

Vi har ett ledarmöte i morgon där vi diskuterar framtid, då bestämmer vi också när vi åker till Holland. Efter det kommer vi att lägga ut en anmälan till lägret som är "bindande"..


1 kommentar:

Anonym sa...

Man kan sälja ölkorv. Flest till pappa

/Gabriel