måndag 4 september 2017

Vecka som kommer!

Tung morgon.. Andra matchen i rad i tvåan vi torskar på ett sent avgörande efter att ha "haft matchen". Vi får ta nya tag och jag tänker att vi behöver få till träning. Mer träning. Jag kommer också försöka lägga in tillfällen för bara junior (och de 01 som är med där och nosar). Vi behöver det, vi behöver träna ihop och vi behöver tid att prata tillsammans. Därför ser veckan ut som följer;


  • ikväll måndag 19:15- ca 20:45 -  Anders har träningen
  • i morgon tisdag 20:10-21.30  - jag har träningen (b-lagsmatch för några om jag inte sett fel i kalendern)
  • torsdag 18.30-20 på Freja - Peter har träningen
  • fredag 18.45-ca 20 på Freja - extra juniorträning  - jag har träningen
Behöver ni prioritera (skola viktigt självklart) så vill jag absolut att ni kommer på fredag. Jag kommer att skicka en kallelse till den träningen som jag vill att ni svarar på!

Till helgen har vi Bergum på lördag och Dalen på söndag.

Inga kommentarer: